وب

تو

نت

خرید دامنه ارزان شیراز از وب تو نت

برای خرید دامنه ارزان شیراز به وب تو نت مراجعه کنید.

سئو محلی local seo چیست؟

تفاوت بین سئو معمولی و سئو محلی یا سئو لوکال چیست؟ و برای استراتژی بازاریابی سئو چه چیزهایی نیاز است که بدانید.  سئو محلی بخش جذایی ناپذیر از هر نوع استراتژی سئو است که یک محله یک شهر و یا یک مکان خاصی را هدف قرار می دهد.
به عبارت ساده، سئوی محلی جایی است که شما برای بهبود رتبه بندی و دیده شدن در نتایج جستجوی محلی مانند نقشه گوگل بر روی آن تمرکز می کنید.
سئو ارگانیک یا همان سئو معمولی نحوه بهبود رتبه سئو سایت در جستجوهای طبیعی موتورهای جستجوگر می باشد. اینکه چگونه سایت شما در آن نتایج ارگانیک رتبه بندی شود می تواند تاثیر مثبتی بر سئو محلی شما داشته باشد.
برای کسب و کارهای محلی ظاهر شدن در فهرست جستجوهای طبیعی هم مهم است تا بتوانید در برابر کسانی که بر روی سئو محلی کار می کنند پیشی بگیرید.

سئو لوکال یا سئو محلی چیست؟
سئو محلی عمل بهینه سازی موتور جستجو برای نتایج جستجوی محلی است.  به عنوان مثال فکر کنید برای آخرین باری که از منزل بیرون رفتید و به دنبال خرید کالای خاصی بودید مانند خرید کفش، کیف، لباس، مانتو و غیره. ماموریت گوگل ارائه بهترین پاسخ برای هر پرسشی به جستجوگران است.
و زمانی که الگوریتم‌های آن تشخیص می‌دهند که هدف شما محلی است یعنی به دنبال مکان خاصی در منطقه اطراف خود هستید نتایج سئو محلی یا نقشه گوگل را به شما نمایش می دهد.
اطلاعات مربوط به نتایج جستجوی محلی مانند گوگل مپ، نظرات مشتریان، تعداد امتیاز های دریافتی آن سایت، آدرس و شماره تلفن می تواند به کاربری که به دنبال یک کسب و کار محلی در اطراف خودش است کمک کند.
پیروی از دستورالعمل های گوگل وبمستر و ایجاد یک تجربه کاربری عالی در وب سایت شما به طور کلی بهترین روش برای سئو است.
اگر شما می خواهید بر روی نتایج جستجوی طبیعی گوگل نیز جایگاه خوبی داشته باشید، رعایت نکات مربوط به سئوی محلی می تواند تاثیر زیادی بر روی نتایج طبیعی نیز بگذارد.
اما حتی می توانید بدون داشتن وب سایت نیز درگوگل مپ پک نیز ظاهر شوید و زیرا گوگل پک یا همان بسته گوگل فهرستی از کسب وکار های محلی است. آنها می توانند شامل اطلاعاتی باشند که گوگل از مکان های دیگر جمع آوری کرده و حتی پیشنهادات کاربران نیز شاما آنها می شود. برای هر کسب و کاری چه از نظر این که سایت داشته باشند و چه از نظر اینکه سایت نداشته باشید بهتر است که ثبت مکان در گوگل مپ را انجام دهند.
این دستورالعمل ها برای به حداکثر رساندن دیده شدن شما در بسته های نقشه گوگل ضروری هستند.
چرا جستجو های محلی مهم هستند؟
 
در ادامه مطالبی را می گوییم که نشان می دهد چرا جستجو های محلی مهم و ضروری هستند:

بر اساس نظریه گوگل حدود 76 درصد کاربران محلی از گوشی های موبایل جستجو انجام می دهند. در بازه زمانی 24 ساعت از آن محل خرید بازدید می کنند و 24 درصد از آنها منجر به خرید می شود.
بر اساس نظر گوگل 30 درصد از تمام جستجو ها مربوط به مکان است.
61 درصد از کاربران که در یک نظر سنجی شرکت کردند می گویند که ما هر روز جستجوی محلی داریم.
یک نظرسنجی سئو محلی اخیرا نشان داد که 82 در صد از کاربران که قصد خرید دارند قبل از اینکه تصمیم به خرید بگیرند نظرات آنلاین کاربران را مطالعه می کنند. حدود 15 دقیقه برای مطالعه نظرات وقت می گذارند.
86 درصد از مردم برای یافتن مکان کسب و کار به نقشه های گوگل تکیه می کنند.
در سرتا سر جهان 75 درصد از کاربرانی که به دنبال خرید از فروشگاهی هستند قبل از حضور فیزیکی در آن گفتند اطلاعاتی مانند لوکیشن، فروشگاه های دیگر در اطراف همان مکان و انواع دیگر اطلاعات را به صورت محلی جستجو کرده اند.
بیش از نیمی از کاربران اینترنت در سراسر جهان از یک دستگاه تلفن همراه برای جستجوهای محلی خود استفاده می کنند.
83 درصد از جستجوگران گوگل برای کسب اطلاعات در مورد مشاغل اطراف از گوگل استفاده می کنند. 55 درصد از نقشه گوگل، 44 درصد از نقشه اپل، 39 درصد از نقشه یاهو و 39 درصد از نقشه بینگ استفاده می کنند.

گوگل چگونه رتبه بندی محلی را تعیین می کند؟
الگوریتم های جستجوی محلی گوگل به صورت یک راز برای گوگل محفوظ است و آن را فاش نمی کند. اما در مورد آنچه که برای رتبه بندی سئو محلی لازم است را می گوید.
بر اساس گفته گوگل سه عامل مهم برای رتبه بندی سئو محلی لازم عبارتند از:

ارتباط
فاصله
و برجستگی

ارتباط یعنی آن کسب و کار محلی تا چه حد با جستجویی که کاربر انجام داده است ارتباط دارد.
اطلاعات کامل و دقیق کسب و کارتان را به گوگل اضافه کنید. این کار به گوگل کمک می کند تا بهتر بتواند درک کند که فعالیت شما در چه زمینه است ونمایه شما را با جستجو های مرتبط نمایش می دهد.
گوگل فاصله را به این صورت تعریف می کند: نتیجه جستجویی که انجام شده است از نظر مکانی چقدر با آن کسب و کار فاصله دارد. اگر کاربر در جستجوی خود مکانی را مشخص کند، گوگل بر اساس فاصله ی مکانی که کاربر در آن قرار دارد محاسبه می کند.
برجستگی در این زمینه به این موضوع اشاره دارد که چقدر از نظر گوگل آن برند شناخته شده است. این مورد شاید پیچیده ترین فاکتور دسته بندی برای رتبه بندی سئو محلی باشد زیرا الگوریتم های جستجوگر گوگل سعی می کنند برجستگی های آفلاین را هم مد نظر قرار دهند.
طبق نظرسنجی فاکتورهای رتبه بندی محلی در سال 2022 کارشناسان سئو محلی بر این باور هستند که عوامل رتبه بندی سئو محلی عبارتند از:

دسته اصلی GBP
کلمات کلیدی در عنوان فهرست
نزدیکی کسب و کار به مکان جستجوگر
آدرس فیزیکی شهر جستجو
کامل بودن فهرست GBP
رتبه بندی امتیاز ستاره ها
کیفیت ومیزان اعتبار لینک های ورودی به دامنه مرتبط
کلمات کلیدی در نتایج محلی گوگل

نتایج جستجو محلی خود را بهبود ببخشید
همانطور که گفتیم جستجوی محلی امری ضروری برای تمامی کسب و کارها است. پس از همین حالا نقشه سایت تان را در گوگل اضافه کنید و بر روی سئومحلی کسب و کارتان کار کنید.
 
سئو و بهینه سازی سایت، سئو داخلی و سئو خارجی چیست؟
سئو و بهینه سازی سایت یکی از مهمترین روش های بازاریابی اینترنتی یا دیجیتال مارکتینگ است. سئو شامل دو مبحث سئو داخلی و سئو خارجی است. برای کسب و کارهایی که تازه شروع به فعالیت کرده اند برنامه ریزی برای یک استراتژی سئو ارزان بسیار مفید و کارآمد است.
سئو داخلی به کلیه فعالیت هایی گفته می شود که در داخل سایت انجام می شود به منظور بالا برن رتبه وب سایت در موتورهای جستجو است. سئو داخلی مانند تولید محتوای مناسب و سئو بیس. تولید محتوا یکی از مهمترین فاکتور ها در سئو داخلی سایت است. از قدیم گفته اند که محتوا پادشاه است. از طرفی گوگل اهمیت زیادی به تولید محتوای سئو بیس دارد. تولید محتوا باید کاربرپسند باشد . نرخ پرش پایین داشته باشد. مدت زمانی که کاربر بر روی سایت می ماند و مقاله را مطالعه می کند برای گوگل اهمیت دارد. هر چه این زمان بیشتر باشد رتبه سایت در نتایج گوگل بالاتر می رود.
از مهمترین فاکتور های سئو داخل سایت، سئو تکنیکال سایت است. سئو تکنیکال به کلیه فعالیت هایی که مربوط به کدنویسی سایت و بهینه سازی سایت است. ریسپانسیو سازی سایت، بهینه سرعت سایت، بهینه سازی فرمت عکس ها، بهینه سازی حجم عکس ها، استفاده از کد متا دیسکریپشن و تگ تایتل در هدر سایت، استفاده از تگ alt  یا همان متن جایگزین در تصاویر سایت. همگی جزو سئو تکنیکال سایت است که باید رعایت شود.
از فاکتورهای دیگر سئو داخلی سایت، لینک دهی های داخلی سایت است. لینک دهی ها باید به گونه ای باشد که خزنده های موتورهای جستجو بتوانند از یک صفحه به تمام صفحات بخزند.
سئو خارجی سایت به کلیه فعالیت ها و اقدام هایی گفته می شود که در خارج از سایت برای بهبود رتبه وب سایت در موتور های جستجو انجام می شود.
مهمترین فاکتور در سئو خارجی سایت لینک بیلدینگ است. لینک بیلدینگ شامل بک لینک هایی که در خارج از سایت زده می شود. بک لینک گرفتن از سایت های دیگر به منظور بهبود رتبه سئو سایت خودمان. زمانی که ما در یک سایت دیگر لینک می گذاریم و آن سایت لینک ما را قبول می کند در واقع به گوگل می گوید که این سایت را قبول دارم. بنابراین لینک هایی که ما در سایت های دیگر قرار می دهیم باعث بهبود رتبه سایتمان می شود.
از طرفی خزنده های گوگل زمانی که بک لینک هایی که ما در سایت های دیگر گذاشته ایم را می خزند به سمت سایت ما هدایت می شوند و این باعث می شود که سایتمان زودتر خزیده شود.
لینک بیلدینگ شامل لینک گذاری در سایت های آگهی، آگهی های ویژه، تالار ها وانجمن های گفتگو، پست های مهمان، رپورتاژ آگهی، تبادل لینک، نوشتن متن در وبلاگها، سیگنال شبکه های اجتماعی مانند لینکدین، فیس بوک، توئیتر، آپارات، یوتیوب،  اینستاگرام، تلگرام می شود.
بک لینک گذاری مناسب در تمام این پیج ها باعث بهبود رتبه سئو می شود که به مجموع اینها لینک بیلدینگ می گویند.
سئو ارزان برای کسب و کارهای نو
در دنیای دیجیتال امروز سئوی محلی و استراتژی بازاریابی سئو برای تمام کسب و کارها به خصوص کسب و کارهای کوچک لازم و ضروری است.
به عنوان یک کسب و کار کوچک حتما قبلا با سئو و بهینه سازی برای موتورهای جستجو آشنا بوده اید. با این حال ممکن است به دلیل عدم آگاهی در مورد سئو و بهینه سازی سایت آن را پیاده سازی نکنید.
در هر صورت در دنیای دیجیتال امروز سئو امری ضروری برای هر کسب و کار است و ارزش زمانی را دارد که برای استراتژی بازاریابی می گذارید.
اگر هنوز برای بهینه سازی سایتتان در موتورهای جستجو و پیشرفت به سمت رتبه های بالاتری سئو شک دارید می توانید در ابتدای کار با سئو ارزان قیمت شروع کنید.شرکت سئو و طراحی سایت وب تو نت به عنوان شرکت برتر در زمینه سئو و طراحی سایت با رعایت تمامی نکات و اصول سئو بر اساس الگوریتم های گوگل سئو ارزان را به مشتریان ارائه می دهد. همچنین ما در آموزشگاه وب تو نت نکات قابل توجهی که هر کسب و کاری برای سئو سایتش نیاز دارد را در آموزش سئو می گوییم.
با یادگیری سئو و تولید محتوای اصولی بر اساس سئو می توانید خودتان بخشی از سئو سایت را انجام دهید و از هزینه ها بکاهید. در آموزشگاه وب تو نت تمامی نکات ریز و درشت سئو را آموزش می دهیم.
چرا باید در خدمات سئو سرمایه گذاری کرد؟
اگر در مورد سئو سرمایه گذاری نکنید شانس اینکه بسیاری از مشتریان بالقوه را از دست بدهید وجود دارد. اما با سرمایه گذاری بر روی خدمات سئو می توانید بیشتر دیده شوید و بیشتر شناخته شوید. می توانید حتی با سرمایه گذاری کم به نتایج خوبی در سئو سایت برسید.
هزینه سئو چقدر است؟
یک استراتژی مناسب برای سئو می تواند برای کسب و کارهای کوچک به شدت مقرون به صرفه باشد.
شرکت سئو وب تو نت ارائه دهنده سئو ارزان و اصولی است. می توانید از همین حالا اقدام کنید. در ابتدا می توانید با تعیین یک بودجه مناسب برای سئو شروع کنید و کم کم آن را گسترده تر و بیشتر کنید.
6 مورد از خدمات که در استراتژی سئو ارزان ارائه می شود:
چه بخواهید با یک شرکت سئو شروع به کار کنید و یا اینکه خودتان استراتژی بازاریابی سئو را انجام دهید باید بدانید برای سئو چه مواردی را باید در نظر داشت.

سئو فنی

سئو فنی به خدمات به خدمات بهینه سازی بک اند وب سایت اشاره دارد. این فرآیند شامل عناصر بک اند سایت شما است که باعث می شود موتورهای جستجو آن را بخزند.
استراتژی های مهم سئو فنی سایت که برای کسب و کار شما لازم است عبارتند از:

معماری ساختار وب سایت
ساختار url ها
بهینه سازی سرعت سایت
کش سایت
بهینه سازی تصاویر
متا تگ ها و عنوان ها
ریسپانسیو سایت

در طول طراحی سایت خود استفاده از این استراتژی های فنی سایت می تواند از بروز مشکلات بعدی جلوگیری کند.
ابزار های سئو برای سئو فنی سایت عبارتند از:

وردپرس برای طراحی سایت ریسپانسیو و بهینه سازی شده.
PageSpeed Insights توسط گوگل
GT Metrix برای تست و نظارت بر وب سایت
Xenu Link Sleuth برای شناسایی خطاهای 404

بازاریابی محتوا

محتوا قلب استراتژی بازاریابی آنلاین شما است. که می تواند باعث پیشرفت و یا پسرفت وب سایت شما شود. بهینه سازی محتوا چه متن، تصویر و یا ویدئو باشد برای سایت لازم و ضروری است. محتوای خوب موتورهای جستجو و مشتریان را از ارزشی که دارید آگاه می کند. برای ایجاد یک محتوای ارزشمند با انجام تحقیق کلمات کلیدی شروع کنید.  فقط بر روی کلمات کلیدی تک کلمه ای تمرکز نکنید و کلمات کلیدی چند کلمه ای را هم در نظر بگیرید. برای تحقیق کلمات کلیدی منابع آنلاین خوبی وجود دارد می توانید از آنها استفاده کنید.
برخی از ابزارهای آنلاین تحقیق کلمات کلیدی عبارتند از :

Google Keyword Planner
KeywordTool
Google Autosuggest
سایت com

از محتواهای تعاملی استفاده کنید. این محتوا ها باعث می شود که کاربران بیشتر بر روی سایت بمانند. ماندگاری بالای کاربران بر روی سایت به بهبود رتبه سایت کمک می کند.

لینک بیلدینگ

لینک بیلدینگ یکی از عناصر ارزشمند سئو است. با این حال لینک بیلدینگ فرآیند ساده ای نیست که بگوئید چه کسی به وب سایت شما لینک خواهد داد.
باید یک استراتژی مناسب و استاندارد برای لینک بیلدینگ داشته باشید که شامل لینک دهی های خارجی و داخلی باشد. موارد زیر را در استراتژی لینک سازی خود مد نظر قرار دهید.
رقبا را تحلیل کنید.
با تجزیه و تحلیل رقبای خود که در زمینه کاری شما موفق هستند می توانید یک قدم به جلو بردارید. برای کمک در این مورد یکی از ابزارهای خوب برای تحلیل بک لینک های رقبا CognitiveSEO است.
لینک دهی به منابع با کیفیت بالا
در محتوای خود، مانند پست های وبلاگ، همیشه به منابع مرتبط و با کیفیت بالا لینک دهید.
ثبت آگهی در گوگل مپ
با استفاده از ثبت آگهی در گوگل مپ می توانید از طریق گوگل تبلیغات رایگان انجام دهید. به سایت تبلیغات گوگل بروید و مشخصات کسب و کارتان را آنجا ثبت کنید. به این صورت می توانید از تبلیغات رایگان گوگل استفاده کنید.
از پست مهمان استفاده کنید
پست مهمان فرآیند تولید محتوا در سایت دیگری است که در آن می توانید لینک سایت خودتان را قرار دهید.
نظردهی در وبلاگ ها و وبسایتها
برخی از وب سایت ها و وبلاگ هایی مکانی برای نمایش نظرات دارند می توانید در آنجاها لینک سایت خود را قرار دهید.
با انجام این کار، می توانید روابط ایجاد کنید و فرصت های بالقوه ای را برای دیگران ایجاد کنید تا وب سایت کسب و کار کوچک خود را تبلیغ کنند.
به عبارت دیگر نظر دادن در وب سایت های دیگر باعث می شود تا وب سایتتان را معرفی کنید و افراد بیشتری را جذب سایتتان کنید.
سئوی محلی
موتور های جستجو به نظرات کاربران در مورد جستجو های محلی ارزش قائل هستند.  برای اینکه مطمئن شوید جزو این نتایج هستید باید بر روی سئو محلی سایت کار کنید.
روش های خاصی وجود دارد که این کار را انجام می دهد:

از مشتریانتان بخواهید بر روی نقشه گوگل سایت نظر مثبا بگذارند.
نمایه Google My Business یا همان ثبت آگهی در گوگل مپ را فعال کنید.
مطمئن باشید که مشخصاتتان در تمام دستگاه ها به درستی نمایش داده می شود.
برای تبلیغات و یا بک لینک می توانید با یک شرکت دیگر شریک شوید